An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
50 80 25-33 020-2 DBuza747.4 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

Ashx 01
Ashx 01
Komentarze: 1
kilanziom


50 80 25-33 020-2 DBuza747.4
50 80 25-33 020-2 DBuza747.4

            

50 80 25-33 020-2 DBuza747.4
Opis: Wagon piêtrowy budowy Görlitz odstawiony w peronach stacji Hamburg hbf. w sk³adzie poci±gu os. rel. Hamburg - Bad Oldesloe.

Warto podkre¶liæ, i¿ by³ to jedyny wagon tego typu w sk³adzie zestawionym oprócz niego wy³±cznie z nowszych wagonów budowy Bombardiera. Wagon widoczny na powy¿szym foto zbudowany zosta³ w 1991 r. w zak³adach VEB Waggonbau Görlitz jako piêtrowy z ozn. 50 50 25-04 488-2 DBmuz. Po zjednoczeniu kolei DR i DB wagon oznaczono jako 50 80 25-04 488-6 DBmuz746.0. Po naprawie g³ównej i modernizacji przeprowadzonej w 1997 r. otrzyma³ obecne oznaczenie i numer.

2.04.2018, Hamburg-hauptbahnhof.
Słowa kluczowe: Hamburg-hauptbahnhof Görlitz91 DBuza DBuza747.4 DBmuz DBmuz746.0 piêtrowy bohun DB_Regio 50_80_25-33_020-2 50_50_25-04_488-2 50_80_25-04_488-6
Data: 03.04.2018 21:23
Obejrzeń: 833
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 203.9 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-HX400V
Exposure time: 1/50 sec(s)
Aperture value: F/3.2
ISO speed: 200
Date created: 02.04.2018 17:34:52
Focal length: 8.02mm


Autor: Komentarz:
prof_klos
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2016
Komentarze: 49
:::

Rozumiem, ¿e generalnie jest to konstrukcja to¿sama z naszymi "Bohunami", ró¿ni±ca siê jedynie elementami modernizacyjnymi (szyby, jakie¶ detale wnêtrza)?
03.04.2018 21:42 Offline prof_klos
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

Akurat ten wagon zbudowano w 1991 r., a wiêc ju¿ po zakoñczeniu dostaw dla PKP (1989-1990), natomiast wówczas by³ to nie tyle 'to¿samy' co niemal identyczny wagon jak te dla PKP. Ró¿nica polega³a na rodzaju napiêcia, gdy¿ zarówno wersja DR jak i PKP by³y jedno napiêciowe, a jak wiadomo systemy zasilania w Polsce i Niemczech ró¿ni³y siê i nadal siê ró¿ni±. Obecny wygl±d wagonu ze zdjêcia powy¿ej to efekt kompleksowej modernizacji raptem w 6 lat po opuszczeniu fabryki. Zwiêkszono ilo¶æ miejsc siedz±cych (a co za tym idzie i okien), wprowadzono klimatyzacjê, podniesiono prêdko¶æ, wprowadzono toalety w uk³adzie zamkniêtym... mniej wiêcej takie co¶ powinno by³o spotkaæ polskie odpowiedniki jakie¶ 5 lat temu, ale niemal wszystkie posz³y wówczas na z³om.
03.04.2018 21:50 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
prof_klos
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2016
Komentarze: 49
:::

Rozumiem. Dziêki.
Tak, kasacja tych wagonów to skandal. :-(
03.04.2018 21:59 Offline prof_klos



Poprzednie zdjęcie:
   50 80 25-33 016-0 DBuza 747.4  
 Następne zdjęcie:
50 80 25-33 021-0 DBuza 747.4   

 

RSS Feed: 50 80 25-33 020-2 DBuza747.4 (Komentarze)