An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1597221146
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('jf2f8bla8itigucbrcmnj1kud4', -1, 1597222046, 'details.php?image_id=9219', '3.235.45.196')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 59-10 063-3 Bc
50 51 59-10 063-3 Bc

            
 
 

50 51 59-10 063-3 Bc
Komentarz: Ta oto rozkładająca się kuszeta, która wcześniej wegetowała na warszawskich Szczęśliwicach, okazała się być wagonem typu 110Aa, czyli przedstawicielem pierwszej serii produkcyjnej, niespotykanej w planowym ruchu. Oczywiście niedługo stanie się elementem składowym góry żelastwa po lewej stronie stacji w Sokołowie Podlaskim. Ja już wcześniej myślałem, że została pocięta, a tu taka niespodzianka.

26 kwietnia 2013, Sokołów Podlaski
Słowa kluczowe: 110A, 110Aa, Bc, Bcwxz, kuszeta, złom, rupieć, ruina, grat, truchło, zgnilizna, parch, Sokołów_Podlaski, 50_51_59-10_063-3
Data: 01.05.2013 19:52
Wyświetleń: 1346
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 166.1 KB
Dodał: Preki

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

To by tłumaczyło skąd dorwałeś tą tabliczkę...

To cenne znalezisko. W ogóle jestem grubo zszokowany, że te zwłoki jeszcze istnieją (lub istniały parę dni temu). Byłem przekonany, że wagon po likwidacji trupiarni na Szczęśliwicach poszedł do Idzikowic na kasację (jak wiele szczęśliwickich wagonów). A tu niespodzianka, musiał gdzieś na Grochowie stać i gnić między wagonami, nie widziałem go nawet 'po drodze' nigdy.
01.05.2013 19:55 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
Numer

I jeszcze jedna sprawa, o której prawie zapomniałem. Przy wejściu na korytarz (a raczej jego resztki) wisiała tabliczka z nabazgrolonym flamastrem numerem 51 51 50-40 056-1. Okazało się, że na odwrocie znajduje się najpewniej oryginalny numer tego wagonu, czyli 51 51 59-80 008-2. Ogółem wóz miał zmieniany numer na pewno trzy razy:

51 51 59-80 008-2
51 51 50-40 056-1
50 51 59-10 063-3
20.05.2013 16:57 Offline Preki 7396416
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Nie 3 razy zmieniany, tylko miał 3 numery, z tym, że ten środkowy który podajesz był troszkę inny.
20.05.2013 18:19 Offline SU46-024
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

Możliwe, że w tym środkowym ktoś walnął gafę, bo faktycznie cyfra samokontroli się nie zgadza, ale tak było na tej tabliczce.
20.05.2013 18:30 Offline Preki 7396416
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

2# 50 51 59-40 056-1
20.05.2013 18:51 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

Kasacyjny z Przemyśla zajechał w ostatnim czasie do Sokołowa.

Czy ktoś wybrał się tam celem dokumentacji?

http://rail.phototrans.eu/14,90978,0.html
08.08.2014 14:13 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

Same jedynki i dwójki, i to poważnie przygnite, nic nadzwyczajnego. Dodatkowo tego samego dnia jechałem nad morze na wypoczynek. Gdyby był jednak to skład zawierający choćby jedną sypialkę, to bym pojechał z chęcią.
08.08.2014 20:06 Offline Preki 7396416
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
Złom z Przemyśla

Z Przemyśla pod palnik idą tak jak wspomniano same jedynki i dwójki.

Dla ciekawskich typy i rok budowy:

111A 1969
111A 1969
111A 1969
111A 1970
111A 1971
111Ab 1971
111Ab 1972
111Ab 1972
111Ac 1972
111Ac 1972
111Ac 1972
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1978
111Ag 1978
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ap 1982
111As 1974
112Ag 1978
112Ag 1978
112Ag 1979
112Ag 1980
112Ag 1980
112Ag 1980
08.08.2014 22:47 Offline Tomasz B.



Poprzednie zdjęcie:
50 51 59-10 063-3 Bc  
 Następne zdjęcie:
50 51 59-10 078-1 Bcd

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 59-10 063-3 Bc (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting